poniedziałek, 6 maja 2013

Maturalnie

Majówkę można spędzić na wiele sposobów- Milka spędzała ją czyniąc ostatnie powtórki do matury. Udało mi się uchwycić kilka jej sposobów nauki. W końcu trudno znaleźć wygodne miejsce  do przyswajania wiedzy:)

Mam nadzieje,że u  tegorocznych Maturzystów ostatnie powtórki zrobione, strój wyprasowany i długopisy naszykowane!!!





JUTRO SIĘ ZACZNIE!!!!
(dobrze, że ja swoja mam już za sobą)
A to w ramach odstresowania :


Ewel: Powodzenia Wszystkim tegorocznym maturzystom! 
      Trzymamy kciuki:)
Milka: Damy rade!!!!

1 komentarz:

  1. Mi było ciężko skupić się na uczeniu bo cztery lata temu była piękna pogoda w tym okresie między końcem szkoły a maturą. Połączyłam więc przyjemne z pożytecznym i opalając się na leżaku powtarzałam lektury :)

    OdpowiedzUsuń