środa, 3 kwietnia 2013

Gazeciarnia

Czy Wy też tak macie, że zapraszacie gości na obiad, kolacje, a nie macie pomysłu co zrobić? Kiedy wszystkie sprawdzone przepisy już były, albo po prostu chcecie zrobić 'coś innego'? Szukacie inspiracji na ciekawe podanie potraw?
Pragnę Wam dziś zaprezentować trzy kulinarne gazety. Jak wiemy na rynku jest coraz większy wybór, jednak aby wybrać te najciekawsze trzeba prześledzić ich wiele.

1. FOOD&FRIENDS-To czasopismo kulinarno-lifestyle’owe. Dość młoda gazeta występuje na polskim rynku od 2010 roku. Ukazuje się co dwa miesiące. Smaczne i niebanalne przepisy. Największą jej zaletą jest wiele inspiracji, artykułów, wywiadów. Duża liczba stron świadczy też o zawartości, dzięki czemu po 2 minutach nie odstawiamy jej na półkę, tylko z zainteresowaniem poczytamy dalej, bo na prawdę jest co!
Zapraszam na stronę internetową: http://www.foodandfriends.pl/

T

2. KUCHNIA-Jest to magazyn dla smakoszy. Co miesiąc nowa dawka przepisów, za niewielką cenę. Nowinki ze świata kulinarnego do poczytania. Ciekawa oprawa graficzna, konkuruje z dobrą zawartością. W porównaniu z gazetą poniżej, moim zdaniem potrawy są bardziej oryginalne i niebanalne!
Zapraszam na stronę internetową: http://magazyn-kuchnia.pl/magazyn-kuchnia/0,0.html



3.MOJE GOTOWANIE- Jest bardzo podobna do Kuchni. Co miesiąc nowe wydanie, w każdym numerze ok. 80 pysznych ,sprawdzonych przepisów, które są adekwatne do pogody za oknem. Do każdego przepisu dodane jest zdjęcie dzięki czemu apetyt na przyrządzenie potrawy jest jeszcze większy! Zapraszam na stronę internetową: http://www.mojegotowanie.pl/




Podsumowując: Wszystkie trzy gazety, są  inspirujące w życiu i w kuchni. Gorąco zachęcam do zapoznania się z nimi. Jedynym minusem, że nie w każdym kiosku można dostać wszystkie, ale już coraz częściej występują. Ja przeważnie zaopatruję się w nie w Empiku.

A Wy znacie je? Czytacie? A może polecicie mi jeszcze inne lepsze czasopisma o tematyce kulinarnej, skąd czerpiecie pomysły ?

Ewel:  Z tych 3 preferuję KUCHNIE, wiele ciekawostek kulinarnych z całego świata. Jednak najbardziej  lubię konsumować już potrawy przygotowane przez Milkę i wtedy obojętnie mi z której gazety jest przepis :)

5 komentarzy:

  1. ja ma jeden problem- nie potrafię gotować:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie kupowałam gazet kulinarnych, inspiruje się blogami:-) blogi to dla mnie największa skarbnica wiedzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. w 'Przyjaciółce' są świetne przepisy!
    ja stamtąd czerpie wiele inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tych gazetach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja czasem kupuję w Biedronce Kropkę TV i tam w środku jest dodatek Kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń